Жарияланған күні: 09.01.2023 17:13
Өзгертілген күні: 09.01.2023 17:14

Әдеп нормалар. Қызмет көрсетуде кемелділікке талпыну.

 

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласын жаңғырту процесінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының арасында, негізіне клиентке бағдарлану қағидаты кірген өзара қарым-қатынастардың жаңа форматына өту жүзеге асырылды.

Мемлекеттік қызметшілер қызмет көрсетудің ең жоғарғы стандарттарына сәйкес келу үшін тырысуы, қызметтерді кәсіби түрде көрсетуге, әр көрсетілетін қызметті алушыға жеке тәсіл пайдалануы тиіс. Біз үшін әр азамат өзін сенімді әрі нық сезінуі маңызды.

Демек, мынадай талаптарды сақтау қажет:

  • тиімділіктің ең жоғарғы стандарттарына қол жеткізуге ұмтылу;
  • жаңа білік-дағдылардың қажеттілігін мойындай  біліп, оларды тәжірибеде тиімді қолдану білу;
  • жоғары әдеп стандарттарын ұстану;
  • халықтың мемлекеттік қызметтер көрсету  сапасына қанағаттануының жоғары деңгейін қамтамасыз ету.

Мемлекеттік қызметшілерге, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің сапасын бағалау кезінде азамат жалпы мемлекеттік орган жұмысының сапасын бағалайтынын, есте ұстаған жөн.

 

Жетісу облысы бойынша МКД

Әдеп жөніндегі уәкілі Д.Б.Нургожаев