
Мемлекеттік қызметші – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен республикалық немесе жергілікті бюджеттерден не Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қаражатынан мемлекеттік органда ақы төленетін мемлекеттік лауазымды атқаратын және мемлекеттің міндеттері мен функцияларын іске асыру мақсатында лауазымдық өкілеттіктерді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматы екені белгілі.
Мемлекеттік қызметшілер қоғамның алдында мемлекеттің бет-бейнесі болғандықтан, мемлекеттік қызметшілердің іс-әрекеттері, ең алдымен, қоғамның мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайтуға бағытталуы керек. Мемлекеттік қызметшілер мінез-құлықтың жалпы стандарттарын, қызметтен тыс уақыттағы мінез-құлық стандарттарын, қызметтік қатынастардағы мінез-құлықты, сондай-ақ көпшілік алдында, оның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында сөз сөйлеуді ұстануға тиіс
Айта кету керек, әрбір мемлекеттік қызметші қызметтік әдепті сақтау үшін барлық қажетті шараларды қабылдауы тиіс, ал қоғам, мемлекеттік қызметшілер өздерінің барлық күш – жігерін, білімі мен тәжірибесін өздері жүзеге асыратын кәсіби қызметке жұмсайтынына және өз Отаны-Қазақстан Республикасына бейтарап және адал қызмет етеді деп есептеуге құқылы
Мемлекеттік қызметшілер орындауы тиіс негізгі этикалық талаптардың бірі іскерлік этикетті және әріптестерімен және азаматтармен ресми мінез-құлық ережелерін сақтау болып табылады.
Іскерлік ортада, зайырлы өмір сияқты, этикет деп аталатын заңдар мен ережелер жиынтығы бар. Кәсіби Имидж бірден қалыптаспайды, кенеттен және іскерлік этикет, тәжірибемен, сараптамамен бірге, бұл маңызды рөл атқарады. Мемлекеттік қызметші оның істері, мінез-құлқы және іскерлік ортада сауатты қарым-қатынас орнату қабілеті бойынша бағаланады
Сыртқы келбеті адам туралы көп нәрсені айтады, бірақ оның қарым-қатынас жасау қабілеті сұхбаттасушыны ұмыттыруы мүмкін, оның қалай киінгені секілді. Құрылымдық Іскерлік сөйлеу мәні бойынша, "сусыз", лирикалық ауытқуларсыз – іскер маманның сыйы. Паразиттік сөздерді, кіріспе сөздерді, қайталауларды, қисықтықтарды, бұрмаланған дауыстарды, пародияларды қолдану іскерлік әлемде қабылданбайды, тыйым салынады.